Retur og reklamation
  • Gratis levering ved køb over 369DKK
  • Sikker betaling
  • Over 11.000 anmeldelser
  • 365 dage åbent køb

Retur og reklamation

RETUR- OG BYTTEPOLITIK
Vores mål er, at du skal være tilfreds med produktet eller produkterne, du køber hos os. Hvis du bestiller fra en webshop har du ret til at fortryde din køb, uanset årsag indenfor 365 dage efter modtagelsen af produktet. Hvis du udøver din fortrydelsesret skal du sende produkterne tilbage til os.

Du skal sende produkterne uden unødig forsinkelse, og under alle omstændigheder senest 365 dage efter modtagelsen af din ordre. Når varer returneres er afgiften for fragt 49 DKK, men er gratis ved bytte af samme produkt til anden størrelse eller farve. Bemærk, at alle produkter som returneres skal være i originalindpakning for fuldstændig tilbagebetaling, inklusive etiketter og emballage etc. Vedlæg også din ordrebekræftelse og information om ændringen/returnering i pakken til os.

Returnering af undertøj gælder ikke, hvis etiketter eller eventuelle plomberinger er fjernet.

Vi vil debitere 49 DKK for returnering i forbindelse med tilbagebetaling af din(e) vare(r). Ved bytte til anden størrelse eller farve er fragten gratis.

Bemærk, at ved bytte hvor størrelsen/farven er udsolgt vil vi kontakte dig via mail. Såfremt vi ikke hører fra dig indenfor 3 dage, krediterer vi din ordre, og du er velkommen til at lave en ny bestilling.

Returretten gælder ikke på helt eller delvist brugte gavekort.


HVORDAN RETURNERER JEG?
Hos kan du altid returnere din vare. Vi tilbyder 365 dages returnering på alle vores produkter.
Bemærk, at vi kun giver fuld returnering af beløbet, hvis alle produkter befinder sig i original stand, inklusive etiketter og indpakning.
Afgift for returfragten er 49 DKK.

Hvis du handlede efter 7. oktober, skal du gøre følgende:

Hvis du vil returnere med Postnord/DHL/Bring skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min side, og vælg Retur.
  2. Vælg hvilken ordre, du ønsker at returnere, hvilke proukter og hvorfor.
  3. Pak varen godt ind, gerne i originalemballage. Produktet skal være i ubrugt stand og have alle labels og etiketter på.
  4. Sæt den medfølgende returlabel på, og aflever pakken på nærmeste afleveringssted.
  5. Færdig! Så snart vi modtager og har godkendt din retur, refunderer vi pengene via samme betalingsmetode, som du betalte med.


Hvis du vil returnere med Budbee, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min side, og vælg Retur.
  2. Vælg hvilken ordre, du ønsker at returnere, hvilke proukter og hvorfor.
  3. Pak varen godt ind, gerne i originalemballage. Produktet skal være i ubrugt stand og have alle labels og etiketter på. Læg følgesedlen, der fulgte med leverancen, i.
  4. I den sms, du fik fra Budbee i forbindelse med leveringen, er der et link til at booke en retur. Du kan vælge at lægge pakken udenfor døren, så kommer Budbee og henter den.
  5. Færdig! Så snart vi modtager og har godkendt din retur, refunderer vi pengene via samme betalingsmetode, som du betalte med.


Hvis du handlede før 7. oktober, skal du gøre følgende:

Hvis du vil returnere med Postnord/DHL/Bring skal du gøre følgende:

  1. Kontakt vores kundeservice med information om din ordre, og at du ønsker at returnere den.
  2. Kundeservice sender derefter en mail med en returlabel og fragtetiket til dig.
  3. Udskriv returlablen og fragtetiketten.
  4. Udfyld returlablen og læg den derefter i din pakke.
  5. Sæt fragtetiketten på pakken og aflever pakken på dit nærmeste posthus.
  6. Færdig! Så snart vi har modtaget og håndteret returneringen, refunderes beløbet ved hjælp af den samme betalingsmetode, der oprindeligt blev brugt.


Hvis du vil returnere med Budbee, skal du gøre følgende:

  1. Tag kontakt med vores kundeservice med information angående din bytte- eller returordre. Vores kundeservice sender derefter en returlabel via e-mail.
  2. Udfyld returlablen og læg den i forsendelsen. Brug gerne samme pose/boks (eller lignende), som vi sendte dine varer i, sørg for at forsegle pakken ordentligt.
  3. Ved hjælp af linket du fik på sms af Budbee efter leveringen kan du, udover at bedømme leveringen, også booke en afhentning af en returforsendelse. Book tid, sæt pakken udenfor døren, hvis du ikke er hjemme ved den aftalte afhentning, eller aflevér pakken personligt, når chaufføren ankommer.
  4. Færdig! Så snart vi har modtaget og håndteret din ordre, sender vi din nye ordre hvis varen skal byttes, eller refunderer beløbet ved hjælp af den samme betalingsmetode, der oprindeligt blev brugt.


I forbindelse med tilbagebetalingen debiterer vi 49 DKK for dine returvarer.


HVORDAN BYTTER JEG?
Vi tilbyder fri bytteret af farve eller størrelse og 365 dages returret på alle vores produkter.
Bemærk, at vi tager forbehold for udsolgte varer ved bytte.
Hvis dine ønskede byttevarer er udsolgt, vil vi kontakte dig på e-mail, og såfremt vi ikke hører fra dig indenfor 3 dage, krediterer vi din ordre, og du er velkommen til at lave en ny bestilling.

Hvis du handlede efter 7. oktober, skal du gøre følgende:

For at lave en ombytning, skal du gøre følgende:

  1. Kontakt kundeservice, og informer dem om, at du ønskere at returnere en vare. Så modtager du en returseddel, du skal udfylde og lægge i pakken.
  2. Pak varen godt ind, gerne i originalemballage, og læg retursedlen i pakken. Produktet skal være i ubrugt stand og have alle labels og etiketter på.
  3. Sæt den medfølgende returlabel på, og aflever pakken på nærmeste afleveringssted. Hvis du bestilte med Budbee, skal du klikke på det link, du fik ved leveringen og booke en retur.
  4. Færdig! Så snart vi modtager og har godkendt din retur, refunderer vi pengene via samme betalingsmetode, som du betalte med.


Hvis du handlede før 7. oktober, skal du gøre følgende:

For at lave en ombytning, skal du gøre følgende:

  1. Kontakt vores kundeservice med information om din ordre, og at du gerne vil bytte.
  2. Kundeservice sender derefter en e-mail med en returlabel samt en fragtetiket til dig.
  3. Udskriv returlablen og fragtetiketten.
  4. Du udfylder returlablen med hvilke varer du ønsker at bytte og til hvilken farve og størrelse. Vedlæg derefter returlablen i din pakke.
  5. Sæt fragtetiketten på pakken, og aflevér den på dit nærmeste posthus.
  6. Færdig! Så snart vi har modtaget og håndteret din bytteforespørgsel, sender vi dine nye produkt(er) afsted.


HVORDAN LAVER JEG EN REKLAMATION?
Hvis du modtager et defekt produkt eller hvis dit produkt ødelægges ved brug på grund af produktionsfejl, så vil vi naturligvis hjælpe dig så hurtigt som muligt.

Som forbruger bør man reklamere en fejl inden for en rimelig tid efter, at man har opdaget defekten. Ifølge forbrugerloven er denne rimelige tid 2 måneder.

Kontakt vores kundeservice med nedenstående oplysninger, hvis du ønsker at lave en reklamation:

- E-mailadresse som købet blev registreret på

- Ordrenummer

- Kundenavn

- Produktnavn

- Tilføj billede

Vores kundeservice vender tilbage til dig så snart de kan.

 

 

Are you in the right place?

  • Åland
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Bosnia-Herzegovina
  • Brazil
  • Brunei
  • Bulgaria
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Dominica
  • Egypt
  • Estonia
  • Faroe Islands
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Gibraltar
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • Iceland
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malaysia
  • Malta
  • Moldova
  • Monaco
  • Montenegro
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Qatar
  • Reunion
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Africa
  • Spain
  • Sverige
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • United States of America