Retur og reklamation
  • Gratis levering ved køb over 369DKK
  • Sikker betaling
  • Over 11.000 anmeldelser
  • 365 dage åbent køb

Retur og reklamation

HVORDAN RETURNERER ELLER BYTTER JEG?
Vores mål er, at du skal være tilfreds med produktet eller produkterne, du køber hos os. Hvis du bestiller fra en webshop har du ret til at fortryde din køb, uanset årsag indenfor 365 dage efter modtagelsen af produktet. Hvis du udøver din fortrydelsesret skal du sende produkterne tilbage til os.

Du skal sende produkterne uden unødig forsinkelse, og under alle omstændigheder senest 365 dage efter modtagelsen af din ordre. Når varer returneres er afgiften for fragt 49 DKK, men er gratis ved bytte af samme produkt til anden størrelse eller farve. Bemærk, at alle produkter som returneres skal være i originalindpakning for fuldstændig tilbagebetaling, inklusive etiketter og emballage etc. Vedlæg også din ordrebekræftelse og information om ændringen/returnering i pakken til os.

Returnering af undertøj gælder ikke, hvis etiketter eller eventuelle plomberinger er fjernet.

Vi vil debitere 49 DKK for returnering i forbindelse med tilbagebetaling af din(e) vare(r). Ved bytte til anden størrelse eller farve er fragten gratis.

Bemærk, at ved bytte hvor størrelsen/farven er udsolgt vil vi kontakte dig via mail. Såfremt vi ikke hører fra dig indenfor 3 dage, krediterer vi din ordre, og du er velkommen til at lave en ny bestilling.

Returretten gælder ikke på helt eller delvist brugte gavekort.


BUDBEE HJEMMELEVERIN

Godt at vide: Når du returnerer noget med Budbee, skal du ikke bruge en returetiket. Det klarer Budbee, når de henter din pakke.

Hvis du vil returnere med Budbee Hjemmeleverin, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min side, og vælg Retur.
  2. Vælg hvilken ordre, du ønsker at returnere, hvilke proukter og hvorfor.
  3. Pak varen godt ind, gerne i originalemballage. Produktet skal være i ubrugt stand og have alle labels og etiketter på. Læg følgesedlen, der fulgte med leverancen, i.
  4. I den sms, du fik fra Budbee i forbindelse med leveringen, er der et link til at booke en retur. Du kan vælge at lægge pakken udenfor døren, så kommer Budbee og henter den.
  5. Færdig! Så snart vi modtager og har godkendt din retur, refunderer vi pengene via samme betalingsmetode, som du betalte med.


Når du vil foretage en ændring i Budbee Hjemmelevering, skal du gøre sådan her:

  1. Kontakt kundeservice, og informer dem om, at du ønsker at returnere en vare. Så modtager du en returseddel, du skal udfylde og lægge i pakken.
  2. Pak varen godt ind, gerne i originalemballagen, og læg retursedlen i pakken. Produktet skal være i ubrugt stand og have alle labels og etiketter på.
  3. I den sms, du fik fra Budbee, i forbindelse med leveringen, er der et link til at booke en retur. Du kan bare lægge pakken udenfor døren, så kommer Budbee og henter den.
  4. Nemt! Så snart vi har modtaget og godkendt din retur, sender vi dine nye produkter.



POSTNORD/DHL/BRING

Hvis du vil returnere med Postnord/DHL/Bring skal du gøre følgende:
  1. Gå til Min side, og vælg Retur.
  2. Vælg hvilken ordre, du ønsker at returnere, hvilke proukter og hvorfor.
  3. Pak varen godt ind, gerne i originalemballage. Produktet skal være i ubrugt stand og have alle labels og etiketter på.
  4. Sæt den medfølgende returlabel på, og aflever pakken på nærmeste afleveringssted.
  5. Færdig! Så snart vi modtager og har godkendt din retur, refunderer vi pengene via samme betalingsmetode, som du betalte med.

For at lave en ombytning med Postnord/DHL/Bring, skal du gøre følgende:

  1. Kontakt kundeservice, og informer dem om, at du ønskere at returnere en vare. Så modtager du en returseddel, du skal udfylde og lægge i pakken.
  2. Pak varen godt ind, gerne i originalemballage, og læg retursedlen i pakken. Produktet skal være i ubrugt stand og have alle labels og etiketter på.
  3. Sæt den medfølgende returlabel på, og aflever pakken på nærmeste afleveringssted.
  4. Færdig! Så snart vi modtager og har godkendt din retur, refunderer vi pengene via samme betalingsmetode, som du betalte med.


Hvis du ikke har modtaget en returforsendelsesseddel, skal du gøre følgende:

  1. Kontakt vores support med oplysninger om ordrenummer og den e-mailadresse, som købet blev registreret med, og fortæl at du ønsker at returnere noget.
  2. Så sender supporten dig en returseddel og en forsendelsesetiket.
  3. Print retursedlen og forsendelsesetiketten.
  4. På retursedlen skriver du, om du ønsker at bytte varen, og til hvilken farve/størrelse eller om du bare vil returnere den. Læg retursedlen i din pakke.
  5. Sæt forsendelsesetiketten fast på pakken, og aflever pakken til det relevante fragfirma.
  6. Nemt! Så snart vi har modtaget og håndteret din anmodning om ombytning eller returnering, sender vi dit/dine nye produkt(er) eller returnerer pengene til dig, på samme måde som du betalte.


I forbindelse med tilbagebetalingen debiterer vi 49 DKK for dine returvarer.


HVORDAN LAVER JEG EN REKLAMATION?
Hvis du modtager et defekt produkt eller hvis dit produkt ødelægges ved brug på grund af produktionsfejl, så vil vi naturligvis hjælpe dig så hurtigt som muligt.

Som forbruger bør man reklamere en fejl inden for en rimelig tid efter, at man har opdaget defekten. Ifølge forbrugerloven er denne rimelige tid 2 måneder.

Kontakt vores kundeservice med nedenstående oplysninger, hvis du ønsker at lave en reklamation:

- E-mailadresse som købet blev registreret på

- Ordrenummer

- Kundenavn

- Produktnavn

- Tilføj billede

Vores kundeservice vender tilbage til dig så snart de kan.

 

 

Are you in the right place?

  • Åland
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Bosnia-Herzegovina
  • Brazil
  • Brunei
  • Bulgaria
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Dominica
  • Egypt
  • Estonia
  • Faroe Islands
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Gibraltar
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • Iceland
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malaysia
  • Malta
  • Moldova
  • Monaco
  • Montenegro
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Qatar
  • Reunion
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Africa
  • Spain
  • Sverige
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • United States of America